Coronavirus: Veelgestelde vragen

Alle bestellingen worden in onze afdeling geproduceerd volgens de strikte aanbevelingen van de overheid, met invoer van alle nodige veiligheidsmaatregelen. Momenteel kunnen we nog steeds elk order afwerken en verzenden.

Opgelet, momenteel heeft onze bezorgpartner het heel druk, houd er dus rekening mee dat je bestelling enkele dagen langer kan onderweg zijn.

Vragen omtrent bestellingen

Kan ik nog steeds mijn bestelling plaatsen?

Het blijft mogelijk bestellingen te plaatsen en te laten bezorgen. Alle bestellingen worden geproduceerd volgens de strikte aanbevelingen van de overheid, met invoer van alle nodige veiligheidsmaatregelen. Momenteel ondervinden wij en onze partners weinig hinder en kunnen we elk order afwerken en verzenden. We houden de huidige ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en we volgen instructies vanuit de overheid op. Voor de meest recente informatie verwijzen we graag naar de roze balk bovenaan onze website. Update: Door een toename van het aantal online bestellingen is er momenteel een grote drukte bij onze bezorgpartner Bpost en kunnen er zich kleine vertragingen voordoen.

Blijft jullie productieafdeling operationeel?

De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten blijft onze absolute prioriteit. We passen dus alle voorzorgsmaatregelen toe die de overheid ons oplegt. Momenteel blijft het voor onze productie mogelijk alle bestellingen af te werken.

Vragen omtrent veiligheid en genomen maatregelen

Is het veilig om producten te bestellen en te ontvangen?

Zowel smartphoto als onze bezorgpartner Bpost voorzien de meest strenge veiligheids- en hygiënemaatregelen voor een veilige productie, verzending en bezorging van je bestelling. Volgens de dienst Volksgezondheid wordt het virus niet overgedragen via post of pakketten. Het blijft dus veilig online je bestellingen te plaatsen.

Is het veilig voor jullie medewerkers om te blijven werken?

De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten blijft onze absolute prioriteit. We passen dus alle voorzorgsmaatregelen toe die de overheid ons oplegt en voorzien extra hygiënische maatregelen. Alleen personen die echt aanwezig moeten zijn komen werken, voor andere werknemers werd telewerk mogelijk gemaakt. We zorgen ervoor dat bij alle activiteiten er steeds voldoende afstand kan worden bewaard.



Vragen omtrent verzending en levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze bezorgpartner Bpost verzekert de continuïteit van haar activiteiten. Zij passen wel een aantal belangrijke maatregelen toe zoals de sluiting van postkantoren op zaterdag en van bepaalde postpunten, die de openingsuren van de handelszaken volgen waar ze gevestigd zijn. Je kiest dus best steeds voor een levering op thuisadres.

Door een toename van het aantal online bestellingen is er momenteel een grote drukte en zijn vertragingen van enkele dagen mogelijk. Voor de meest recente informatie verwijzen we naar de website van Bpost.

Kan ik mijn bestelling nog steeds overal laten bezorgen?

Bepaalde postpunten en postkantoren zijn gesloten. Bpost garandeert wel de continuïteit van haar diensten en zal alle bestellingen zoveel mogelijk bezorgen. Je kiest dus best steeds voor een levering op thuisadres. Voor de meest recente informatie verwijzen we naar de website van Bpost.



Andere vragen omtrent onzekerheid

Ik heb gepersonaliseerde producten besteld met een datum die niet meer klopt, wat moet ik doen?

Geen zorgen, neem gerust contact op met ons via mail (contact.nl@smartphoto.be), Facebook of Instagram en we bekijken graag wat we voor jou kunnen doen!

Ik weet niet of mijn feest kan doorgaan en twijfel om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

Dat je het bestellen en verzenden van je uitnodigingen of andere producten met datum nog even wil uitstellen, begrijpen we maar al te goed. Het is nu nog helemaal niet duidelijk wanneer je feest wel zal kunnen doorgaan. Maar je kan wél samen met het feestbeest al beslissen welk design jullie uitkiezen, welke foto’s, welke tekst je erop zet… Je kan verschillende testkaartjes maken om uit te testen, en deze allemaal opslaan in je account. Indien je ze graag fysiek wil vergelijken, zet dan de hoeveelheid in je winkelmandje op 1 en bestel verschillende testkaartjes.

Eens deze onzekere periode voorbij is en je eindelijk een nieuwe datum voor je feest hebt, hoef je gewoon maar de datum van je testkaartje aan te passen en dan kan je ze eenvoudig bestellen!

Ik heb een andere vraag, blijven jullie bereikbaar?

Ook via tele-werken blijft onze klantendienst steeds voor jullie klaarstaan. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag via contact.nl@smartphoto.be