Coronavirus: Veelgestelde vragen

Alle bestellingen worden in onze afdeling geproduceerd volgens de strikte aanbevelingen van de overheid, met invoer van alle nodige veiligheidsmaatregelen. We kunnen alle orders afwerken en verzenden.

Vragen omtrent onzekerheid door Corona

Wat als mijn feest wordt geannuleerd of naar een latere datum verzet?

Geen zorgen, indien je datum niet meer klopt op je uitnodigingen of op je andere gepersonaliseerde producten voorzien wij een gratis herdruk. Neem hiervoor gerust contact op met ons via mail (contact.nl@smartphoto.be), Facebook of Instagram en we helpen jou zo snel mogelijk verder met de herdruk van je producten!

Ik heb gepersonaliseerde producten besteld met een datum die niet meer klopt, wat moet ik doen?

Geen zorgen, indien je datum niet meer klopt op je uitnodigingen of andere gepersonaliseerde producten voorzien wij een gratis herdruk. Neem hiervoor gerust contact op met ons via mail (contact.nl@smartphoto.be), Facebook of Instagram en we helpen jou zo snel mogelijk verder met de herdruk van je producten!

Ik weet niet of mijn feest kan doorgaan en twijfel om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

We begrijpen natuurlijk dat het onzekere tijden zijn en dat je nog afwacht om je bestelling te plaatsen. Maar je kan wél samen met het feestbeest al beslissen welk design jullie uitkiezen, welke foto’s, welke tekst je erop zet… en alvast één of enkele testkaartjes bestellen.

Eens je een definitieve datum voor je feest hebt, hoef je gewoon maar de datum van je testkaartje aan te passen en dan kan je ze eenvoudig bestellen!

Vragen omtrent bestellingen

Kan ik nog steeds alle producten bestellen?

Het blijft mogelijk bestellingen te plaatsen en te laten bezorgen. Alle bestellingen worden geproduceerd volgens de strikte aanbevelingen van de overheid, met invoer van alle nodige veiligheidsmaatregelen. Momenteel ondervinden wij en onze partners weinig hinder en kunnen we elk order afwerken en verzenden. We houden de huidige ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en we volgen instructies vanuit de overheid op.

Blijft jullie productieafdeling volledig operationeel?

De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten blijft onze absolute prioriteit. We passen dus alle voorzorgsmaatregelen toe die de overheid ons oplegt. Het blijft voor onze productie mogelijk alle bestellingen af te werken.

Vragen omtrent veiligheid en genomen maatregelen

Is het veilig om producten te bestellen en te ontvangen?

Zowel smartphoto als onze bezorgpartner Bpost voorzien de meest strenge veiligheids- en hygiënemaatregelen voor een veilige productie, verzending en bezorging van je bestelling. Het blijft dus veilig online je bestellingen te plaatsen.

Is het veilig voor jullie medewerkers om te blijven werken?

De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten blijft onze absolute prioriteit. We passen dus alle voorzorgsmaatregelen toe die de overheid ons oplegt en voorzien extra hygiënische maatregelen. Alleen personen die echt aanwezig moeten zijn komen werken, voor andere werknemers werd telewerk mogelijk gemaakt. We zorgen ervoor dat bij alle activiteiten er steeds voldoende afstand kan worden bewaard.



Vragen omtrent verzending en levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze bezorgpartner Bpost verzekert de continuïteit van haar activiteiten.

Door een toename van het aantal online bestellingen kan er wel een grote drukte zijn en zijn kleine vertragingen mogelijk. Voor de meest recente informatie verwijzen we naar de website van Bpost.



Ik heb een andere vraag, blijven jullie bereikbaar?

Ook via tele-werken blijft onze klantendienst steeds voor jullie klaarstaan. Je kan ons bereiken van maandag tot vrijdag via contact.nl@smartphoto.be