MENU
Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Welke levermethodes kan ik kiezen?

Levering op het adres van jouw keuze

Geef jouw adres op en wij zorgen er voor dat jouw bestelling bij jou thuis geleverd wordt. Bepaalde bestellingen kunnen via Track-and-trace gevolgd worden. Meer informatie hierover vind je onder: "Nuttige informatie" - "Kan ik mijn pakje volgen via track-and-trace". De meeste bestellingen worden geleverd door Bpost en PostNL. De keuze van de leverancier is afhankelijk van het gekozen product en kan bijgevolg niet aangepast worden. Grote stukken wanddecoratie worden verzonden met DHL.

Bpost DHL PostNL

Afhalen bij een afhaalpunt

Als je deze leveringsmethode kiest, kan je je pakje afhalen wanneer je dat zelf wenst gedurende de openingsuren van het PostPunt naar keuze. Je kan kiezen uit een reeks beschikbare PostPunten in je omgeving door te klikken op "Selecteer je afhaalpunt" en dan je postcode in te geven. Klik dan op "Zoeken" om de dichtstbijzijnde afhaalpunten te ontdekken. Door een afhaalpunt te selecteren krijg je meteen de openingsuren te zien. Selecteer een afhaalpunt en klik op "Hier leveren". Indien je laat leveren op een afhaalpunt dien je wel online te betalen. Eenmaal je jouw afhaalpunt hebt gekozen kan je kiezen om via e-mail of via SMS op de hoogte gebracht te worden over jouw pakketje. Eenmaal aangekomen, wordt je pakje 14 dagen lang bijgehouden.

Opgelet: Plaats je een bestelling voor een bedrijf? Dan kan je niet kiezen voor levering in een afhaalpunt. Een groot product of een bestelling van een grote hoeveelheid producten zal niet geleverd kunnen worden in een pakjesautomaat (maximale afmeting van het pakket= 42x31x69cm; maximaal gewicht van het pakket = 30 kg). We raden je in dit geval aan om een andere leveringsoptie te kiezen. Alle wanddecoratie maat 80x120 cm kan niet geleverd worden in een pakjesautomaat of afhaalpunt. Je kan voor deze producten enkel kiezen voor levering op een adres.

Afhalen bij een pakjes automaat

Je kan ook kiezen om je pakje te laten leveren bij een pakjesautomaat van Bpost. Vul een postcode naar keuze in en klik op "Zoeken". Je krijgt een lijst van pakjesautomaten in je buurt. Klik op "Hier leveren" om te bevestigen. Eenmaal je pakje werd geleverd, krijg je een bevestigingsmail met alle details. Bij deze leveringsmethode is het noodzakelijk om online te betalen.

Opgelet: Plaats je een bestelling voor een bedrijf? Dan kan je niet kiezen voor levering in een afhaalpunt. Een groot product of een bestelling van een grote hoeveelheid producten zal niet geleverd kunnen worden in een pakjesautomaat (maximale afmeting van het pakket= 42x31x69cm; maximaal gewicht van het pakket = 30 kg). We raden je in dit geval aan om een andere leveringsoptie te kiezen. Alle wanddecoratie maat 80x120 cm kan niet geleverd worden in een pakjesautomaat of afhaalpunt. Je kan voor deze producten enkel kiezen voor levering op een adres.

Nuttige informatie!

1. Wat als ik verschillende producten heb besteld?

Omdat de productietijden per product kunnen verschillen, verzenden wij je producten één voor één, zodat je zo snel mogelijk van je aankopen kunt genieten! Deze deelleveringen kunnen op een verschillend tijdstip aankomen. Vooral producten zoals boeken op fotopapier, foto’s op forex,... kennen een wat langer productieproces en kunnen de levertijd verlengen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken als je niet alle producten van je bestelling bij de eerste levering ontvangt.

2. Hoe lang duurt het tot mijn pakje wordt geleverd?

Op elke productpagina vind je bij "levering" meer informatie over de specifieke productie- en levertijd voor dat bepaald product. De productietijden per product kunnen verschillen omdat de producten eerst volledig geprint moeten worden. Afhankelijk van het materiaal verloopt dit iets sneller of trager.

Producten zoals boeken op fotopapier, foto’s op forex,... kennen een wat langer productieproces en kunnen de levertijd verlengen. Daarnaast zijn er ook producten die, bij een bestelling vóór 16u, de volgende dag al geleverd kunnen worden. De levering van onze geboortekaartjes verloopt op een iets andere manier dan die van onze andere producten. Je vindt hier alle informatie.

Zodra je je bestelling geplaatst hebt, ontvang je een orderbevestiging met de geplande leverdatum van je bestelling. De gemiddelde levertermijn bedraagt 2 tot 5 dagen. Indien je na 10 dagen nog steeds je pakje niet hebt ontvangen, kan je ons een mailtje sturen op contact.nl@smartphoto.be. Vermeld in je mailtje je bestelnummer en je leveringsadres. We contacteren je dan zo snel mogelijk om je te verzekeren dat je jouw bestelling zo vlug mogelijk ontvangt.

3. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas kan je jouw bestelling niet meer aanpassen nadat je ze naar ons hebt verzonden. Wanneer jouw bestelling wordt gevalideerd en geaccepteerd, vertrekt het product meteen in productie. Op deze manier kunnen we de levertermijn zo kort mogelijk houden. Het aanpassen van producthoeveelheid, toevoegen of wijzigen van een tekst of toepassen van een actiecode is dan niet meer mogelijk.

Je bestelling wordt afgeleverd op het door jou ingevulde adres. Gelieve de klantendienst toch onmiddellijk te informeren als het adres niet klopt. Als jouw bestelling nog niet werd afgewerkt, kunnen wij proberen het adres nog aan te passen in ons productiesysteem. In sommige gevallen lukt dit nog.

4. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Al onze producten worden op een zo veilig en duurzaam mogelijke manier verzonden om te voorkomen dat bestellingen beschadigd bij klanten toekomen. Na een voorafgaande studie worden voor ieder product verpakkingen gezocht en getest om de veiligste verzendmethode te verzekeren. Zo ondergaan nieuw gelanceerde producten in hun nieuwe verpakkingen eerst een val en gooi test alvorens ze door klanten besteld kunnen worden.

Breekbare producten worden, bijvoorbeeld, zorgvuldig in een bubbelfolie uit gerecycleerd plastiek gewikkeld. Producten die onderhevig zijn aan vocht worden dan weer droog in een zakje opgeborgen. Enzovoort.

Aangezien we als bedrijf niet stil staan, kijken we de komende jaren ook verder om zoveel mogelijk plastic te weren en dit te vervangen door karton en zijn we op zoek naar manieren om verpakkingen te blijven personaliseren.

Gelieve er wel rekening mee te houden dat wij, ondanks onze inspanningen, je bestelling niet zelf kunnen volgen wanneer we het pakket aan onze bezorgpartner hebben overgedragen.

5. Kan ik mijn pakje volgen via track-and-trace?

Bij pakketten die in de brievenbus passen, kan je in de stap na het winkelmandje kiezen tussen track-and-trace of brievenbus. Pakketten die niet in de brievenbus passen, worden standaard met track-and-trace verstuurd. We sturen je een bevestigingsmail van zodra je bestelling geproduceerd en verzonden is. Indien je bestelling over een track-and-trace nummer beschikt, staat in deze e-mail een volgnummer en link die je doorverwijst naar de website van de koerier. Daarmee kan je jouw bestelling doorheen de verschillende leveringsfasen volgen.

6. Wanneer worden geboortekaartjes geleverd?

De levering van onze geboortekaartjes verloopt op een iets andere manier dan die van onze andere producten. Je vindt hier alle informatie.

7. Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Onze klantendienst is er voor jou! Mail ons op contact.nl@smartphoto.be of neem contact op met een van onze medewerkers van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 13 uur op 09 365 99 00.