NL

NL FR
Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

Welke levermethodes kan ik kiezen?

Levering op een adres naar keuze

Geef je adres op en wij zorgen voor een vlotte levering van je bestelling. Bijna alle producten uit onze webshop kan je volgen via Track-and-Trace. Meer informatie hierover vind je onder het deel: "Nuttige informatie" - "Kan ik mijn pakje volgen via track-and-trace".

Onze partner Bpost staat sinds jaren in voor het grootste deel van de leveringen. Alle verzendingen zijn volledig CO2-neutraal dankzij een samenwerking met Climate Partner waarbij we investeren in een project waarmee we de volledige branstofuitstoot van verzendingen door smartphoto naar Bpost alsook van het transport tussen de smartphoto sites onderling, compenseren aan de hand van koolstofcompensatie en de aanplanting van bomen. Enkel onze grote wanddecoratie artikelen worden momenteel verzonden en geleverd door DHL.

Bpost DHL

Leveren bij een afhaalpunt

Als je deze leveringsmethode kiest, kan je je pakje afhalen wanneer je dat zelf wenst gedurende de openingsuren van het afhaalpunt naar keuze. Je kan kiezen uit een reeks beschikbare afhaalpunten in je omgeving door te klikken op "Leveren in een afhaalpunt" en dan je postcode in te geven. Klik dan op "Zoek een afhaalpunt" om de dichtstbijzijnde afhaalpunten te ontdekken. Door een afhaalpunt te selecteren krijg je meteen de openingsuren te zien. Eenmaal je jouw afhaalpunt hebt gekozen kan je kiezen om via e-mail of via SMS op de hoogte gebracht te worden over jouw pakketje. Eenmaal aangekomen, wordt je pakje 14 dagen lang bijgehouden.

Opgelet: Een groot product of een bestelling van een grote hoeveelheid producten zal niet geleverd kunnen worden in een pakjesautomaat (maximale afmeting van het pakket= 42x31x69cm; maximaal gewicht van het pakket = 30 kg). We raden je in dit geval aan om een andere leveringsoptie te kiezen. Zo kan bijvoorbeeld alle wanddecoratie met maat 80x120 cm niet geleverd worden in een pakjesautomaat of afhaalpunt. Je kan voor deze producten enkel kiezen voor levering op een adres.

Nuttige informatie!

1. Wat als ik verschillende producten heb besteld?

Omdat de productietijden per product kunnen verschillen, verzenden wij je producten mogelijk apart, zodat je bijvoorbeeld niet onnodig 3 extra dagen moet wachten op je mok wanneer jouw fotoboek nog niet werd afgewerkt. Deze deelleveringen kunnen op een verschillend tijdstip aankomen. Vooral producten zoals boeken op fotopapier, foto’s op forex,... kennen een wat langer productieproces en kunnen de levertijd verlengen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken als je niet alle producten van je bestelling bij de eerste levering ontvangt.

2. Hoe lang duurt het tot mijn pakje wordt geleverd?

Op elke productpagina vind je bij "levering" meer informatie over de specifieke productie- en levertijd voor dat bepaald product. De productietijden per product kunnen verschillen omdat de producten eerst volledig geprint, gegraveerd of geborduurd moeten worden. Afhankelijk van het materiaal verloopt dit iets sneller of trager.

Producten zoals boeken op fotopapier, foto’s op forex,... kennen een wat langer productieproces en kunnen de levertijd verlengen. Daarnaast zijn er ook producten die, bij een bestelling vóór 16u, de volgende dag al geleverd kunnen worden. Hiervoor krijg je de keuze tijdens het afrekenen. Je kan de optie "Express productie" aanvinken voor een extra snelle levering, tegen een kleine extra kost. De levering van onze geboortekaartjes verloopt op een iets andere manier dan die van onze andere producten. Je vindt hier alle informatie.

Zodra je je bestelling geplaatst hebt, ontvang je een orderbevestiging met de geplande leverdatum van je bestelling. De gemiddelde levertermijn bedraagt 2 tot 5 dagen. Indien je na 10 dagen nog steeds je pakje niet hebt ontvangen, kan je ons een mailtje sturen op contact.nl@smartphoto.be. Vermeld in je mailtje je bestelnummer en je leveringsadres. We contacteren je dan zo snel mogelijk om je te verzekeren dat je jouw bestelling zo vlug mogelijk ontvangt.

3. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas kan je jouw bestelling niet meer aanpassen nadat je ze naar ons hebt verzonden. Wanneer jouw bestelling wordt gevalideerd en geaccepteerd, vertrekt het product meteen in productie. Op deze manier kunnen we de levertermijn zo kort mogelijk houden. Het aanpassen van producthoeveelheid, toevoegen of wijzigen van een tekst of toepassen van een actiecode is dan niet meer mogelijk.

Je bestelling wordt afgeleverd op het door jou ingevulde adres. Gelieve de klantendienst toch onmiddellijk te informeren als het adres niet klopt. Als jouw bestelling nog niet werd afgewerkt, kunnen wij proberen het adres nog aan te passen in ons productiesysteem. In sommige gevallen lukt dit nog.

4. Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Al onze producten worden op een zo veilig en duurzaam mogelijke manier verzonden om te voorkomen dat bestellingen beschadigd bij klanten toekomen. Na een voorafgaande studie worden voor ieder product verpakkingen gezocht en getest om de veiligste verzendmethode te verzekeren. Zo ondergaan nieuw gelanceerde producten in hun nieuwe verpakkingen eerst een val en gooi test alvorens ze door klanten besteld kunnen worden.

Breekbare producten worden, bijvoorbeeld, zorgvuldig in een bubbelfolie uit gerecycleerd plastiek gewikkeld. Producten die onderhevig zijn aan vocht worden dan weer droog in een zakje opgeborgen. Enzovoort.

Aangezien we als bedrijf niet stil staan, kijken we de komende jaren ook verder om zoveel mogelijk plastic te weren en dit te vervangen door karton en zijn we op zoek naar manieren om verpakkingen te blijven personaliseren.

Gelieve er wel rekening mee te houden dat wij, ondanks onze inspanningen, je bestelling niet zelf kunnen volgen wanneer we het pakket aan onze bezorgpartner hebben overgedragen.

5. Kan ik mijn pakje volgen via track-and-trace?

Bij pakketten die in de brievenbus passen, kan je in de stap na het winkelmandje kiezen tussen track-and-trace of brievenbus. Pakketten die niet in de brievenbus passen, worden standaard met track-and-trace verstuurd. We sturen je een bevestigingsmail van zodra je bestelling geproduceerd en verzonden is. Indien je bestelling over een track-and-trace nummer beschikt, staat in deze e-mail een volgnummer en link die je doorverwijst naar de website van de koerier. Daarmee kan je jouw bestelling doorheen de verschillende leveringsfasen volgen.

6. Wanneer worden geboortekaartjes geleverd?

De levering van onze geboortekaartjes verloopt op een iets andere manier dan die van onze andere producten. Je vindt hier alle informatie.

7. Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Onze klantendienst is er voor jou! Contacteer ons via ons contactformulier.