NL

Sluiten

Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg.

smartgarantie

smartgarantie

Ons engagement: Niet helemaal tevreden? Gratis herdruk!*

Je hebt ons je mooiste herinneringen toevertrouwd en je wil natuurlijk het best mogelijke fotoproduct als resultaat. Maak je geen zorgen indien je onverhoopt toch niet 100% tevreden bent met je bestelling: wij zorgen voor alles! Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!

Een te late levering?

Heb je je pakket nog niet ontvangen 10 dagen nadat je een bevestiging van verzending kreeg? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!

Beschadiging?

De verpakking en de inhoud van je pakket werd beschadigd tijdens het transport? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!

Voutje gemaakt?

Je bent een woord vergeten in de tekst of je hebt per ongeluk de foute foto's geselecteerd? Pas jouw fotoproduct zelf aan. Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!

Een ander probleem?

Je fotoproduct voldoet niet aan je verwachtingen of vertoont een imperfectie? Je bestelling wordt GRATIS opnieuw verzonden!

Ik stuur een e-mail naar de klantendienst via contact.nl@smartphoto.be met daarin mijn bestelnummer en als titel: "smartgarantie" + het probleem.

In geval je jouw product(en) reeds hebt ontvangen: Ik geef aan om welk(e) product(en) het gaat en stuur een foto mee als bewijs dat duidelijk aangeeft wat het probleem is.

In geval van een te late levering: Ik herhaal mijn leveradres om zeker te zijn dat dit correct is. Ik bevestig dat mijn pakket niet door iemand anders van de familie, buur of huisgenoot in ontvangst is genomen. In geval van een foutje kan je zelf de nodige aanpassingen aan je bestelling doorvoeren.

De klantendienst van smartphoto bevestigt enkele dagen later de reproductie van de producten.

Hoe kan ik vergissingen vermijden? Hier enkele tips:

  • Controleer de grensgebieden buiten de gestippelde snijlijnen. Het stuk van je foto dat buiten de stippellijnen valt, zou kunnen wegvallen tijdens ons productieproces. Om je ervan te verzekeren dat het belangrijkste deel van je foto correct wordt weergegeven kan je best je foto zo goed mogelijk herkadreren binnen de stippellijnen of voldoende marge laten bij bv. een fotoboek.
  • Herlees je teksten aandachtig om typfouten te voorkomen.
  • Controleer ook de kleuren en lettertypes die je gebruikt hebt. Gebruik de "Voorbeeld" functie in onze editor. Zo kan je makkelijk alles nog eens in detail nakijken voor je je bestelling bevestigt.
  • Controleer de resolutie van je foto's: indien je in onze editor een driehoekvormig icoon met uitroepteken op je foto's ziet is de resolutie niet hoog genoeg om correct en scherp te drukken. Je foto loopt dan het risico 'gepixeld' te zijn. Omdat het erg moeilijk is om op het scherm de resolutie van een foto in te schatten, raden we aan geen beelden te gebruiken waarop dit icoon wordt weergegeven.

Hoe kan ik vergissingen vermijden? Hier enkele tips:

  • Controleer de grensgebieden buiten de gestippelde snijlijnen. Het stuk van je foto dat buiten de stippellijnen valt, zou kunnen wegvallen tijdens ons productieproces. Om je ervan te verzekeren dat het belangrijkste deel van je foto correct wordt weergegeven kan je best je foto zo goed mogelijk herkadreren binnen de stippellijnen of voldoende marge laten bij bv. een fotoboek.
  • Herlees je teksten aandachtig om typfouten te voorkomen.
  • Controleer ook de kleuren en lettertypes die je gebruikt hebt. Gebruik de "Voorbeeld" functie in onze editor. Zo kan je makkelijk alles nog eens in detail nakijken voor je je bestelling bevestigt.
  • Controleer de resolutie van je foto's: indien je in onze editor een driehoekvormig icoon met uitroepteken op je foto's ziet is de resolutie niet hoog genoeg om correct en scherp te drukken. Je foto loopt dan het risico 'gepixeld' te zijn. Omdat het erg moeilijk is om op het scherm de resolutie van een foto in te schatten, raden we aan geen beelden te gebruiken waarop dit icoon wordt weergegeven.