Betaalmogelijkheden

Betalen bij smartphoto is eenvoudig en veilig



Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken? Alle bestellingen kunnen met Maestro, Visa, MasterCard of PayPal betaald worden. Voor bestellingen tot € 100 kan je ook met een overschrijving betalen.

De betaalmogelijkheden

1. Betalen via bankkaart

Een betaling met Bancontact of Maestro gebeurt via het online portaal van je eigen bank door middel van je bankkaart.

2. Betalen via kredietkaart

De betaling door middel van een creditcard gaat via een beveiligde verbinding.. Dit kan zowel VISA als MasterCard zijn.



3. Betalen via de Bancontact-app

De betaling gebeurt met de bancontact-app op je smartphone.



4. Betaling via overschrijving

Je overschrijvingsformulier kan je terugvinden in het laatste pakket van je bestelling. Het is absoluut noodzakelijk om de gestructureerde mededeling in te geven bij de betaling.

OPGELET! Betalen via overschrijving kan niet in volgende situaties:

  • Als je bestelling meer dan € 100 bedraagt.
  • Als je openstaande facturen hebt.

5. Betaling via PayPal

Betalen kan ook via PayPal. Je bankrekening of creditcard wordt aan een PayPal-rekening gekoppeld. Nadat een betaling is goedgekeurd trekt PayPal het bedrag direct af van je rekening.

Een Paypal rekening?

  • Je hebt reeds een PayPal rekening? Tijdens de betaling word je automatisch doorgestuurd naar de PayPal pagina. Wanneer je de betaling hebt afgerond, word je automatisch teruggestuurd naar onze website.
  • Je hebt nog geen PayPal rekening? Om te kunnen betalen via PayPal dien je eerst een account aan te maken op www.paypal.be. Via PayPal kan je online betalingen uitvoeren met enkel je e-mailadres en je wachtwoord.

Nuttige informatie!

1. Is mijn betaling veilig?

De volledige betaling wordt behandeld door een extern bedrijf. Adyen is gespecialiseerd in veilige betalingstransacties. Alle gegevens worden doorgestuurd met hoge encryptie standaarden om een veilige transactie te garanderen. Je kredietkaartgegevens worden nooit op onze servers bewaard.

2. Een factuur met de BTW nodig

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je bij 'Betalingsmethode' het vakje ‘Ik bestel voor een bedrijf’ aanvinken en het BTW-nummer invullen. Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, vind je de PDF van je factuur terug op jouw account onder ‘Mijn bestellingen’. Je kan de factuur daar zelf printen.

3. Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat voor je klaar! Stuur een e-mail naar contact.nl@smartphoto.be of contacteer één van onze medewerkers van maandag tot vrijdag tussen 9u en 13u op het nummer 09 365 99 00.